اپلیکشن مدیر ساختمان سامون ، سامانه جامع مدیریت و نگهداری ساختمان شما است . که با استفاده از آن میتوانید به تمامی امور ساختمان خود در کمترین زمان و بالاترین دقت رسیدگی کنید . ابزار ها و امکانات سامون در دو بخش پنل مدیر و پنل ساکنین عادی ساختمان تقسیم شده است

امکانات پنل مدیر

 ثبت هزینه های مربوط به ساختمان از قبیل هزینه قبوض ، شارژ ، تعمیرات و …

این بخش این امکان را به مدیر ساختمان می دهد مبلغ موجود را براساس نفرات ، متراژ و یا مساوی بین واحدها تقسیم کند و همچنین میتواند فقط واحدهای خاص یا واحدهای پر را مشمول پرداخت نماید . پس از ثبت هزینه ساکنین میتوانند از طریق پنل کاربری خود در بخش گزارش هزینه ها مبلغ تعیین شده را مشاهده نمایند .

این بخش این امکان را به مدیر ساختمان می دهد تا در ابتدای ثبت ساختمان در برنامه میزان موجودی و بدهی هر یک از واحدها را محاسبه و در صورت داشتن موجودی آن را در بخش افزایش اعتبار به واحد مورد نظر اضافه کند.

در صورت بدهی واحد نیز میتواند مبلغ مورد نظر را در بخش ثبت هزینه به اطلاع ساکن واحد برساند .

اطلاع ساکنین از آخرین تصمیمات ، اتفاقات و مسائل مربوط به ساختمان از قبیل تغییر مدیریت ، زمان برگزاری جلسات ساختمان و … یکی از مهم ترین اصول آپارتمان نشینی می باشد.

تابلو اعلانات سامون این امکان را فراهم کرده است مدیر ساختمان در کمترین زمان و به سادگی اعضای ساختمان را از آخرین اخبار مطلع سازد.

برگزاری جلسات مربوط به مسائل ساختمان و عدم هماهنگی ساکنین برای حضور در این جلسات را میتوان یکی از اصلی ترین مشکلات آپارتمان نشینی دانست.

ایجاد نظرسنجی در تابلو اعلانات سامون توسط مدیریت ساختمان می تواند این امکان را به ساکنین دهد تا به سادگی و در هر مکان و زمانی در تصمیم گیری امور مربوط به ساختمان شرکت کنند ، همچنین امکان مشاهده نتایج نظرسنجی برای تمامی ساکنین وجود دارد.

مدیر ساختمان در زمان ثبت آپارتمان در سامون می توانند مشخصات ساختمان از قبیل تعداد طبقات ، تعداد واحدها ، تعداد ساکنین و … را در قسمت ” مشخصات ساختمان ” ثبت نماید و در صورت هر گونه تغییر در تعداد ساکنین می توانند اطلاعات را ویرایش کند.

مدیر ساختمان می تواند از طریق بخش تنظیمات – تنظیمات هزینه ها نحوه محاسبه هر گونه از هزینه ها از قبیل قبض آب ، برق و … ، هزینه آسانسور ، نظافت ، موتورخانه و … را  بر اساس نفرات ، متراژ و یا مساوی بین واحدها تغییر دهد.

امکانات پنل ساکنین

 ساکنین ساختمان میتوانند از طریق پنل کاربری خود در قسمت افزایش اعتبار میزان موجودی خود را جهت پرداخت شارژ ساختمان ، پرداخت قبوض و … افزایش دهند.

آخرین تصمیمات و مسائل مربوط به ساختمان توسط مدیریت در تابلو اعلانات قرار گرفته و ساکنین از طریق پنل کاربری خود می توانند از اخرین اخبار مطلع گردند.

یکی از بهترین امکانات پنل ساکنین امکان استفاده از ارسال پیشنهاد و انتقاد می باشد .

ساکنین ساختمان میتوانند علاوه بر ارتباط با مدیر ساختمان و شرکت در بحث های ساختمان با مدیریت سامون نیز در ارتباط باشند و پیشنهادات و انتقادات خود را به کارشناسان ما ارسال کنند.

تمامی واحدها این امکان را دارند گزارشی از هزینه های ساختمان شامل قبض آب ، قبض گاز و … را در قالب pdf دریافت کنند تا در صورت امکان از نحوه محاسبه هزینه و … مطلع گردند .